Whiiiihooo hemma!

Nu är jag hemma. Träffade Martina och Jennie efter jobbet. Martina Bock hade köpt en svart julbock hahah, är hon inte sjuuukt söt?.

Träffade lilla Anton på  bussen hem till Skara vi pratade om mat hela vägen ifrån Skövde till Skara. Visst vore det inte fel med grillat kött och färskapotäter?. Blev så himlans hungrig av allt snack på bussen så var tvungen att messa pappa och be han laga något. Vräkte i mig en massa mat och nu är jag mätt som en fet gris :D.

Ne nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på andra avenyn på datorn. Ni som också vill se så hittar ni alla senaste avsnitt på http://svt.se/..


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: bocken

jag ska ta kort på den och skicka till dig så du kan lägga upp den på din blogg :)

2009-11-09 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0