Vill tillbaka!

Kom precis hem ifrån Lidköping efter ha varit med Martina. Har inte varit så glad på länge, saknat min bock jätte mycket och hon mig. Så vi passade på att utnyttja vår korta tid vi hade att ses. Vi sjöng och dansa och hade jätte kul. Vi ses snart igen älskade du!.

Idag är det ett år sen jag var i Thailand och jag vill tillbaka nu, nu , nu , nu. Vill bara ligga och sola på stranden , bada , koppla av inte tänka på något, vara med mina nära & kära. Vill vara solbrun , solblekt hår, och bara ha det undeeeeerbart. Men det är inte långt kvar till jag inte går i skolan längre då ska jag resa en masssa(förhoppningsvis).



Förra året när jag precis kommit hem ifrån Thailand



Jesper på en bar i Thailand






En bild på vårat hotel. Dock dåligt väder då bilden togs.




Klicka på bilderna för att se dem större.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0