Paranormal activity

Igår så skulle vi egentligen fira Vanessa som fyllde år igår, men hände lite saker med den stackarn så det blev intställd men förhoppningsvis blir det av nästa vecka.

Men istället så åkte jag , Martina och Nathalie till Göteborg kollade på bio vi såg på paranormal activity. Ångrar att jag såg den det var skiiiit läskigt, vi var nära på att gå ifrån bio salongen den var nog 3-4 andra som gjorde det tror jag. Men ush rådar alla er som tänkt se den att INTE se den!. Haha.

Idag var jag , mamma och Pappa hembjudna tilsyster så där blev det lite god mat. Men nu ska jag städa!


Kommentarer
Postat av: michelle

den där filmen gav mig sjukt läskiga mardrömmar. USCH!

2010-02-19 @ 10:35:32
URL: http://chingasos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0