GÄSTINLÄGG

god kväll alla elins trogna läsare (alla två)! jag, martina bock, har ikväll fått äran att göra ett gästinlägg här i bloggen. jag är oerhört smickrad, tack elin!

som ni säkerligen redan vet har vi nu, mediatreor, praktik under en treveckors period, vilket innebär att jag och elin (och alla andra) inte ses så speciellt ofta vilket är ytterst tråkigt. jag och elin försöker därför, med jämna mellanrum, klämma in en fika då och då.. som idag!

att fika på pims har nästan blivit som en såndär rutin grej som bara måste göras. 
-den varma chokladen med vispgrädde (eller för min del -african rooibos te), dom tända ljusen, dom heta samtalsämnena, dom snygga bartenderkillarna och självklart sällskapet -does it all!
jaa, då kan man inte må annat än bra

nu ligger elin och kollar på andra avenyn, (hon ligger förmodligen och tar lite på sig själv också. hon är lite smått besatt av hästen) själv tänkte jag dra på en film för att sedan låta sömnen göra sitt. det är ju en dag imorgon också.

som ett trevligt avslut på inlägget tänkte jag avrunda med en liten bild som elin själv har gjort, följt av en mycket speciell låt...
godnatt allihopa, you know you love me





elin baby, du är guld värd
/din tina

Kommentarer
Postat av: Elin Mårs

My love. Vilken underbart inlägg du gjort. Tycker du kan vara medhjälpare till min blogg.



Jag säger bara grrrrrrr på Pim's killarna!



Sov gott min skönhet

2009-11-09 @ 23:46:57
Postat av: bocky

det blev lite små ändringar i slutändan. tror du missade dom, men det får du se imorgon när du vaknar.. ^^ maha! medhjälpare? det är jag ju redan ;) nästa gång blir det videoinlägg vettu. tack för en bra kväll och tack för att du är du

2009-11-10 @ 00:12:10
Postat av: nath

Hahaha.. smått(?) besatt av hästen :D hahahaha.

Love you guys <3

2009-11-10 @ 10:58:52
Postat av: tiny

we love you nath

2009-11-11 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0