fredagen den 13:de

Jag har nog aldrig haft sån otur idag eller ah igår. Började med att jag vaknade med världens huvudvärk efter all öl som inte var planerat att dricka, kommer till jobbet tappar strykjärnet rätt i golvet ( tackar gud för att ingen av mina arbetskamrater var i rummet). Sen massa  mer saker som hänt . Nästa gång det är fredagen den trettonde så ska jag nog stänga in mig i ett rum där jag inte kan röra något, men då skulle väl typ dörren gå i baklås eller något. Skulle inte förvåna mig det minsta.

Senare när klockan blev 00:00 alltså den 14:de så började jag få tur igen kändes skönt att kvällen/natten blev lite lyckad, iallafall ca två timmar dock.

Ne nu ska jag försköka sova. Ska upp vid nio i morgon för att jag ska till Skövde med syster och hälsa på mormor och morfar som nygligen flyttat dit ska kika lite i stan och kolla julklappar också.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0